kayıt

Brace for popup!

buradan zor oluyor whatsapp var mı

  1. 1
    şu cümlede utangaçlık yatıyor, çekingenlik yatıyor bir o kadar da kurnazlık var ama bi erkeğin bilmesi gereken ilk kural kadınlar numara yemez, yemiş gibi yapar. amacına ulaşana yolun açık olsun ulaşamayana try again.
    #44800 khanasparuh | 3 yıl önce
     
  2. 2
    1 yıl önce vatzapım yoktu ama yine numaraları vardı : ) ne istediğin değil nasıl istediğin önemli ayıks
    #44802 gazman | 3 yıl önce
     
  3. 3
    ama gerçekten zor oluyor alışmışız anlık mesaja mesajı atiyorsun sonra sürekli sayfa yenile ki mesaj attığında göresin die.
    #44804 sukut i | 3 yıl önce
     
  4. 4
    face den yada swarmdan konuşurken erkeğe bir alttan bir mesaj gelir
    -numarasını isteeeeee numaaaaraaaasıııınıııı isteeeeeeee
    zavallı ve çaresiz erkek ne yapacağını bilemez ve şu cümleyi kurar
    -ya bişey dicem buradan zor oluyo whatsapp var mı ?
    işte bu hareket zavallı erkeği bir seçim yapmaya zorlar ya red yemiş ve yeni adaylara yönelmek üzere engin denizlere açılacak yada dibini görmediği derede boğulacaktır.(bkz: tek hücreli canlılar (erkekler))
    #44806 glacial | 3 yıl önce
     
  5. 5
    ulan ben dedim bunu bilsem bu anlama geldiğini demezdim bilginiz itin götüne sokup sokup cikardiniz beni
    #44808 sukut i | 3 yıl önce
     
  6. 6
    Numara verileceğini hissettiysen istersen doğayı korumak için burdan konuşmayalm de inanmış gibi yapar
    #44909 red | 3 yıl önce
     
  7. 7
    Klasikleşmiş kalıplardan biridir.
    insanlar yaptıkları sanatla, akılla övüneceği ne, bak şu kadar kıza şöyle böyle gibi şeylerle övünüyorlar yani istersen 100 kişi tavla karizmanın dibine vur adeta how i meetten fırlaşmış bir barney gibi fakat bunun ne önemi var? Somut varlıklar boştur ve yok olmaya mahkumdur kendinizi somutlaştırmayın. Hah olay sekse de seks dediğiniz şey üç kuruşluk zevk.
    #44912 kaptanporsuk | 3 yıl önce
     
  8. 8
    Bu cümleyi kullandığım ilk kızla çıkmıştım.

    Aylar sonra dedim ki 1 kere olduysa daha da olur. Numarayı aldım almasına da devamı gelmedi.
    #44918 amelemuhendisi | 3 yıl önce
     
  9. 9
    bunun daha yaratıcı versiyonları var artık. çok eskidi, bayatladı bu numara. mesela
    -ya numaranı bi ver bilgilendirme mesajı gelmiş mi onu kontrol edeceğim sistemden. başkalarına da gitmemiş olabilir çünkü.

    cinim benim ya.
    #44934 alarkofeminik | 3 yıl önce
     
  10. 10
    (bkz: whatsapp'tan zor oluyor ev adresi var mı)
    #45004 wasporan | 3 yıl önce
     
  11. 11
    Tutmayan cep telefonu alma taktiğidir.
    Neyse ki hiç kullanmak durumunda kalmadım. "Telefon numaranı verir misin?" gayet samimi ve amaca yönelik. şekil şükül yapmaya gerek yok, yapsan da anlıyorlar zaten. (*: swh)
    #57266 gonul adami | 3 yıl önce
     
  12. 12
    Naber mesajından hemen sonra gelirse atan kişiyi engellememe sebep olan sorudur. Naber diyo, iyi senden naber diyorum, iyidir vatsap var mı diyo. Yahu bir dur, bir sakin ol mübarek. Böyle yapıp abazalığını meydana çıkarmana ne gerek var?
    #57267 turkologhanim | 3 yıl önce
     
  13. 13
    Ben sana yürücem haberin olsun demenin kibar yoludur.
    #57481 rookie | 3 yıl önce
     
  14. 14
    Al kıdem tazminatını ... Cümlesini kullanma duygusu uyandıran hareket
     
  15. 15
    Sence yok mu kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz?
    Bence de sence?
    Var da acaba ben sana vermek istiyor muyum? Gibi cevaplanabilecek sorumsu.
    Bir de sanki cümleyi o kurmamış aslında şaka yapmış espri yapmış gibi davranmalar falan ...