kayıt

Brace for popup!

prezervatif

  1. 1
    Prezervatif veya kondom, gebelik, bel soğukluğu, frengi ya da AIDS gibi cinsel yolla bulaşan hastalıkları önlemek amacıyla en çok cinsel ilişki sırasında kullanılan bir tür bariyer doğum kontrolüdür.

    Ortaokul yıllarında her erkeğin cüzdanında taşımışlığı vardır.

    Alternatif isim önerisi:

    (bkz: hücum yeleği)

    Erkek ortamındaki ismi: (bkz: şapka)
     
  2. 2
    Genellikle latexten yapılır(bkz: kauçuk)
    Latex alerjisi olanlar için poliüretandan yapılanları da mevcuttur.
    #37207 nodus142 | 3 yıl önce
     
  3. 3
    (bkz: türkiyenin en çok ihtiyacı olan şey)
    #37208 gonul adami | 3 yıl önce
     
  4. 4
    bkz nüfus planlama. latif diye tanıdığım olsa keşke prezer latif diye lakap takmak istiyorum.
    (bkz: şapka kanunu )
    #37212 docpeppa | 3 yıl önce
     
  5. 5
    kadere karşı çıkmaktır, çocuk katliamıdır, günahtır takmayınız o şapkaları diyenler olabilir ama takın siz boş verin sonuçta bakamayacağınız çocuk yapmayın.

    biz baba olmayın demiyoruz, biz babalara gelmeyin diyoruz. güzel slogandır olayı kısaca özetler.
     
  6. 6
    (bkz: şamyel)
    #37222 fasist | 3 yıl önce
     
  7. 7
    çeşitli amaçlarla üzerlerine konulan jelin projesi gazinin fiziko hocalarından çıkmış olan
    Sevişmenin keyfini kaçıran icattır
    (bkz: du bi şunu takayım geleyim kapat ceryan yapmasın)
    #37297 red | 3 yıl önce
     
  8. 8
    halk dilinde farklı tanımlamaları da bulunan ve satın alınırken utanılan/çekinilen cinsel korunma gerecidir. gebelik önleme amacıyla kullanıldığı gibi, cinsel yollarla bulaşan hastalıkların önlenmesi için de kullanılır.

    (bkz: yağmurluk)
    (bkz: hücum yeleği)
    #37309 heimdall | 3 yıl önce
     
  9. 9
    Utana sıkıla arkadaşa lazım diyerek eczaneden temin edilen sentetik koruyucu malzeme.marketlerde de çok yaygın satışı var çünkü önemli bi ürün.özellikle hiv(aidse giden virus) ve herpes(genital uçuk yapan)leri engellemek için kullanmanız gerekir.eğer çok eşliyseniz,yabancı uyruklu biriyle ilişkiye girecekseniz,partnerinizin geçmişinden emin değilseniz şüphe duymadan bu koruyucuları kullanın.kendinizi garantiye alın.
    (bkz: nöbetçi eczane)
    Sadece cinsel birleşmede kullanılan bi şey de değildir.koruyucunun genel adıdır.çözelti halindeki ilaçlara da mikroorganizmadan korumak için prezervatif madde ilavesi yapılır.genel bir koruyucu gibi düşünebilirsiniz.
    (bkz: booooozaaaaaaa)
     
  10. 10
    karşımızda ki bayanın ağzıyla giydirmesiyle haz veren hede. bir keresinde yaşadım halen unutamam.
     
  11. 11
    gece nöbetçi eczane aramaktır.
    #37329 parlo | 3 yıl önce
     
  12. 12
    kasiyerlik yaparsanız hakkında birçok macera yaşayacağınız üründür. meraklı çocuklar 'abla bu ne ehehe' diye sizi darlar, kısa kollu gömlekli amcalar 5 litrelik zeytinyağının arkasına saklayarak alır, bazılarının eli ayağına dolaşır kasaya fırlatıp sektirip kafanıza çarptırır (bkz: gerçek kesit) ve tabiki boy boy beyler sırıta sırıta kasıla kasıla bi triplerle alır. altı üstü sevişeceksiniz, kasiyerlere bu zulmü yaşatmayın.
    #49709 sone149 | 3 yıl önce
     
  13. 13
    insanların üremesini kontrol altına almak ve cinsel yoldan bulaşan hastalık kapmaması için kullanılır.
    #49737 zeusunoglupenis | 3 yıl önce
     
  14. 14
    anası babası prezervatif kullanaydı da bunu tanımasaydık tarzı laflarda küfür tarzında kullanılıyor
    korunmaktan ziyade balon yapmak için kullanılıyor bi de
    yani bizim ülkemizde amacından cok saçma alanlarda kullaniliyor zannimca
    #49744 bestmest | 3 yıl önce
     
  15. 15
    cinsel birleşme sırasında kullanılan bir tür doğum kontrolüdür.

    bir arkadaşımın markette 'ay ben bunların kokusunu çok seviyorum' diyerek paketini açmaya çalıştığı bizim de 'wtf' diyerek yüzüne baktığımız sırada aslında prezervatifin ne olduğunu bilmediğini öğrendiğimiz utanç verici bir olay yaşamıştım bu sene (bkz: gerçek kesit)
    #49747 turkamelie | 3 yıl önce