kayıt

osonsigarayiyakankiz

  1. 1
    o bir halk kadınıdır.bir ozandır. bir süredir kayıptır. her nerdeyse selam olsun.
    kendisini hiç tanımadığım halde olduğundan ve düşündüğünden farklı hiçbir şey yazmadığı kanısına vardığım ikinci nesil yazarımız.
    #27906 nodus142 | 3 yıl önce
     
  2. 2
    osonsigarayiyakmayacaktinkiz
    #27908 asymptote | 3 yıl önce
     
  3. 3
    bi arkadaşa bakıp çıktı galiba.
    #27922 docpeppa | 3 yıl önce
     
  4. 4
    tekrar aranıza dönen yazar.
     
  5. 5
    o son sigarayı dönsek be kızım.kahrolsun fakirlik
    #27978 zeusunoglupenis | 3 yıl önce
     
  6. 6
    kafa kız. güzel yazıyor allah var yazıyor yani. bi de şarlok holmslük var kendinde anladığım kadarıyla. (bkz: arar buluruz izini )
    #46501 khanasparuh | 3 yıl önce
     
  7. 7
    şu sıralar kafayı taktığım minnoş evladım benim güzel yazar kızım.
    (bkz: artı kasıyo )(bkz: hah geldi sigaralı)
    #46503 pinusnigra | 3 yıl önce
     
  8. 8
    Osondubleyiiçenoğlan ın kuzenidir
    Yedek paketi vardır otlakcıdır
    #46510 red | 3 yıl önce
     
  9. 9
    nam-ı diğer "sigaralı" en bi sevilesi ve korunası yazarlardandır. insana bi kollama içgüdüsü getirir. beyni güzel işler, genelde güler. hep gülsün inşallah kalpli çiçekli kız.
    #46511 sone149 | 3 yıl önce
     
  10. 10
    sen yak son sigaranı bende paket var dediğim tatlış yazardır.
    #46512 masumiyet karinesi | 3 yıl önce
     
  11. 11
    (bkz: azgın başlıklar ) entrysi ile kahkaha attığım kendine özgü espri anlayışı olan severek takip ettiğim yazardır

    Edit: tanıdıktan sonra itinayla saçmaladığımız kafa kızdır, takip ediniz
    #46514 cisipidi | 3 yıl önce
     
  12. 12
    Son sigarası cebinden hiç eksik olmasın temennilerini ilettiğim hatun.
    #46524 Cenesidusuk | 3 yıl önce
     
  13. 13
    o son sigarayı içmiş, eleğini duvara asmış,entrylerin de alasını yazmıştır. (bkz: şapkalı a sorunsalı)
    #46553 ekctskn | 3 yıl önce
     
  14. 14
    cameldevesindekiadamla paravan şirketleri olduğuna inandığım kız. danışıklı dövüş bunlar.
    #46566 geyik | 3 yıl önce
     
  15. 15
    (bkz: benim olandır) kafa dengidir candır cann. çok iyi bir dert ortağıdır üstüne üstlük kaliteli bir yazardır. E daha ne olsun be kardeşim? ayrıca o son sigarayı döndüğü kişi benim.