kayıt

okul itiraf sayfaları

  1. 1
    evet o renk botu giyen bu renk kotu giyip şu bölgenin şurasında durup sana bakmayan kızda burada arkadaşım evet evet ha o gözlüğü takıp o renk gömleği giyip yanından geçen seni tınlamayan erkekte burada hepsi burada herkes burada ne olur bu muhabbeti çevirmeyin burada..
    #9390 kol boregi | 3 yıl önce
     
  2. 2
    Valla insan tedirgin oluyor hocam, malumunuz kimin kimi hangi özelliğiyle tarif edeceğini bilemiyoruz...
    #9412 harleen quinzel | 3 yıl önce
     
  3. 3
    mühendislik fakültesinde bir ablanın itiraf sayfasına kendi adına sayfaya mesaj attığı söyleniyor. yani şöyle sanki ablamızın bir hayranı var ve durmadan itiraf sayfasına yazıyor. tabi öyle diyollaa bilemeyiz işin aslını.
    not: abla da sadece süsten ibarettir açıkçası bana göre çirkin de.
    #9464 ruhi mucerret | 3 yıl önce
     
  4. 4
    Itiraf sayfası ama kişiler hep gizli?e ne anlamı kaldı itiraf etmenin? Okulun adına face/tivitır sayfası açanlar 1 bunlar 2 abi. Allah akıl fikir versin
    #9585 nasiyagni | 3 yıl önce
     
  5. 5
    Hic bize itiraf gelmedi????
    #9640 mantosuzkadin | 3 yıl önce
     
  6. 6
    Bir insan sadece on saniyede gördüğü bir kişiye aşık oluyo hoşlanıyo artık herneyse ve gidip bu kişiyi herkese tanıtıp (utanmasa donunun rengini bile söyleyecek. Yav sen şahin misin bu ne göz nasıl bir görsel hafıza ) karşı cinsi bulmaya çalışıyo. Olay bu. Çok saçma. Böyle önemli duyguları değersizleştirmeyin. Ha bir de kendini itiraf edenler mi dersin itiraf edilen kişiyi zorla kendine benzetip o ben miyim acaba diye düşünenler mi dersin... Ne dersen de. Yapmayın abi valla yapmayın ya yeter!
    #83587 Birgazili | 2 yıl önce
     
  7. 7
    Bu aralar istenmeyen tüy gibi heryerde türeyen itiraftan çok yalçın abinin programına dönen utanmasalar robot resimle kız/erkek arayan şıpsevdilerin yoğunlukta olduğu vakit kaybı yerler
    #83596 biringiliz | 2 yıl önce
     
  8. 8
    Son günlerde hızla türeyen sayfalardır, bi bitmediniz aq
    #83612 cisipidi | 2 yıl önce
     
  9. 9
    sırf bu sayfalara yazabilmek için üniversite okuyanlar var
    #83629 parababasi | 2 yıl önce