kayıt

gazi üniversitenin adının değişmesi

  1. 1
    gördüğüm kadarıyla gazili öğrencilerin çoğunu butthurt etmiş olay.
    neyini bu kadar sahipleniyorsunuz şu okulun? okul sizi bu kadar sahiplenmemiştir lan? mezun oluyorsunuz kimliğinizi bile geri alıyorlar. kaldı ki siz okulun adını sanki her yerde duyuran tiplersiniz de okulun adının değişmesi size koyuyor.Kpps başarımız var diyen tipler falan çıkacaktır belki de yavrucum dünya standartlarında üniversitesi kalitesi memur çıkarttığı sayıyla belirlenmiyor neyse yazık vallahi yazık. adı ha A ha B ne fark edecek ? sadece şekilciğinizden ayak yapıyorsunuz. Utancak mısınz lan Hacı Bayram-ı Veli Üniversitesi mezunuyum demeye ?

    edit:twitter'da atatürk duyarı kasan aptalları görüyorum.atatürk savunuculuğu yapıyor olsaydınız tesbih sallaya sallaya gezip,millete ahkam kesen tayfaya karşı ses çıkartacak aydınlığınız olurdu zaten. onun duyarını da kasmayın. küçük ego savaşınızdan vazgeçin.
    #84401 liberal demokrat | 2 yıl önce
     
  2. 2
    şu anda 1.sınıftayım ve gazi üniversitesi mezunu mu sayılacağım? bir kere kazanılmış hak sonuçta
    #84402 raspblack | 2 yıl önce
     
  3. 3
    ismi değiştikten sonra önceden öğrenci olanların diplomalarında '' Gazi üniversitesi '' yazıcağı haberi alınca her ne kadar istenmese de en azından bize değen bi olay yok dedirten olay. Her ne kadar insanların düşünceleri farklı farklı olsa da konu hakkında pekte yapılabilecek bir şey olmadığından en azından diplomamızı gazili olarak alıp gideceğiz.
    #84403 catchup | 2 yıl önce
     
  4. 4
    Bana dokunmayan yilan bin yasasin deyemeyelim artik. Evet bazi fakulteleri hic ilgilendirmeyen bir durum evet biz Gazi diplomasi alacagiz. Fakat asil mesele bir isimden ibaret degil. O ismin altinda yatan tarih , anlam ve degerler onemlii. Neden baska bir okul degil de Gazi ? Bunlari sorgulayip okulumuza sahip cikmaliyizz
    #84404 olmasa da olur | 2 yıl önce
     
  5. 5
    liberal demokrat arkadaşımız olayı epey yanlış anlamış... Mesele Gazili olmaktan ziyade Gazi'yi sevmektir. Bu iş stat isimleri ile başladı, sonunda okulumuza kadar geldi. Ben Kırşehir, Gazi İlköğretim mezunuyum. O okul da yok yıllardır. Depreme dayanıksız gerekçesi ile(ki doğru bir gerekçe idi) yıkıp yerine yeni bir okul yaptılar ve adını Hüsnü Özyeğin koydular. Mesele Atatürk'tür, başka bir şey değil. Hamasetle, eyyamcılıkla bu işler yürümez. Bugüne kadar Gazi'de olduğu için tercih edilen o bölümleri başka bir isimle kim niye tercih etsin.

    Benim ilk ve tek tercihimdi, Gazi Üniversitesi... Okulun seni sahiplenmesi değildir mevzu, mesele sana verdiği eğitimdir.
    #84405 kogudey mergen | 2 yıl önce
     
  6. 6
    Liberal demokrat, nasıl kazandın la sen bu okulu? Bu kafayla cidden zoru başarmışsın. Cidden Şaşırtıcı. Olay okulun seni sahiplenmesi değil. Sahip arıyosan ilan ver ücretsiz sahiplendirme sitelerine. Biri bulunur. Olay okulun ismi. 90 yıllık mazisi olan okulun ismini birilerine peşkeş çekmek için değiştiriyorlar. Senin kazandığın hakkı elinden alıyorlar. İçini boşalttılar, yüksek okullarını başka yerlere verdiler. Şimdi de isim yapmış fakültelerine geldi sıra. Üniversite bölerek staj yapıyor sanırım birileri.

    Edit:
    Son zamanlarda ortaya çıkan bir söylenti.gazi üniversitesi'nin adının değişeceği söylenmektedir.
    bu söylenti üzerine fakültede bulunan hocalarımla konuştum. üniversitenin bölüneceğini merkez kampüs dışında kalan yerlerin hacı bayram-ı veli üniversitesi adı altında toplanacağını söylediler.bunun üzerine gazi tıpta doktor olan kuzenimin eşi aynı söylentinin yöneticiler tarafındanda söylendiğini hatta dilekçe geldiğini söyleyince yavaş yavaş inandım. ben bile her ne kadar bu okuldan nefret etsem de adının değişmesine tahammül edemiyorum.
    #83614 liberal demokrat | 1 ay önce

    Bu nasıl bir döneklik lan? Prim mi yapıyosun doğru söyle
    #84406 beton baget | 2 yıl önce
     
  7. 7
    ben utanırım şahsen sorana hacı bayram-ı veli demeye. Şeyhlerin hocaların değil Mustafa Kemal'in okulu orası, içinde bir tarih, 20 liranın arkasında rektörlük binasının fotoğrafı var. Atatürk olgusunu yıkmak için temel kurumlardan birine saldırmak tam da akp'lilerin yapacağı bir iş.
    Sektörde de atatürkcü firmalar tarafından 2. plana atılacağınızı unutmayın, ben olsam almam lan hacı hoca ne o öyle. Bir dünya hacılı hocalı hatta son 2 cumhurbaşkanımızın adlarının olduğu üniversiteler var. Sorun bakalım ankarada özel sektörde hangisi iş bulabilmiş amca dayı torpili olmadan. Ben söyleyim, 0.
    Ankarada ODTÜ, Hacettepe, Gazi, Ankara ve Bilkentin borusu öter. Hacı bayram-ı velinin ötmeyecektir.
    Yeni girenler bunu düşünsün, seslerini çıkarsınlar. Biz diplomayı aldık, desteği ancak sosyal medyadan veririz. Zira gazi üniversitesi mezununa mezun kimliği vermez, içeri de sokmaz.
    #84407 issiz | 2 yıl önce
     
  8. 8
    Evet Gazi ismini söylemekten ve taşımaktan gurur duyuyoruz. Okulu okul yapan köklü geçmişidir. Herkes elini taşın altına koymalı ve var gücüyle bağırmalıdır. 1926 yılından bu güne köklü bir üniversitenin adı değiştirilemez. Bu bu kadar açık ve net. Siz okuyanlar ve biz mezunlar birlik olmalı ve sesimizi duyurmalıyız.
    #84408 kucukkarabalik | 2 yıl önce
     
  9. 9
    tam bir sene sonra, sözlük orucumu bozmama neden olan hadisedir.kimin diplomasında ne yazacağı umurumun zerre on beşi değildir,zira kampanya bayağı başarılı ilerliyor,bastık elektronik imzayı.gazi nüfusu öyle bir sayısal çoğunlukta, ki zaten ankara'da her üç üniversite öğrencisinden birinin gazi bünyesinde olduğu yazılıp çizilmişti,arar bulursunuz arşivlerden.hatta ben birinci sınıftayken hoşsohbet bir hocamız 'yav siz toplansanız ortalama büyüklükte bi devlet kurulur valla hahah' demişti.içim rahat,bu salak ruhlu girişim hüsranla sonuçlanacak.beni ilgilendiren kısım şudur:isim sadece imaj değildir, kabul etmek gerekmektedir ki, iyisiyle kötüsüyle gazi üniversitesi bu ülkede bir 'markadır'.karşı karşıya olduğumuz durum alenen ve hiç utanmadan yapılan dayatmalardan sadece,bir tanesidir.bakınız bu durum;özellikle 15 temmuz süreci sonrası deliler gibi(!) üzerine titrenen(!) demokrasi(!) kavramıyla uzaktan yakından uyuşur değildir.ulan bu okul ben varsam var,öğrenci yoksa kapa dükkanı git; peki bu kadar önemli bir unsura,yani bana,fikrimi sordun mu?üstelik isim değiştirme kepazeliği şeklinde sunulan panaromaya gösterdiğimiz tepki: eğer okul kurulduğunda ismi farz-ı mahal 'haci bayram veli üniversitesi' olsaydı ve bugün 'gazi üniversitesi' olarak değiştirilmeye çalışılsaydı da bundan farklı olmayacaktı.öğrencinin haklı olarak ortaya koyduğu tavır,kelime şekilciliği değildir,yanılsamaya düşmeyiniz.burada kimlikle oynama sözkonusudur.burada farklı retorikler yaratma çabası vardır.burada öğrenciyi malzeme yapma,kurumu 'ben senin babanım kehkeh' gibi bir yaklaşımla adeta itibarsızlaştırma amacı vardır.öğrencinin, okulunun ismine sahip çıkmasında ise tarihi ve sosyokültürel olgular kadar, "öz" biçimde sahip olduğu bir hak vasıtasıyla bağı olan bu kurumla alakalı değişimlerde; -doğal ve başat- söz sahibi olma tasarrufunu sonuna kadar elinde tutmak istemesi vardır.

    arkadaşlar,kimse kendi isteği dışında,donunu bile
    -zorla- değiştirmesini isteyene müsamaha göstermez diye düşünüyorum,kaldı ki okuduğu/mezun olduğu okulla ilgili ciddi bir meseleye bu kadar vurdumduymaz,bu kadar 'bağa ne?' kalsın.
    #84409 herifcioglu | 2 yıl önce
     
  10. 10
    Haci bayram yaşasaydı eminim Atatürkü severdi sayardi iyi derdi bizim comarlar da bunun ustune haci bayramı fetocu ilan ederdi eminim.

    Yukarda bazi düşünce mahrumiyeti arkadaşlar sagda solda tespih cekip duyar kasmayin. Ey be yalak bu okulda tek tip insanlar mi var. Okullara göre insanlari tek tip etiket takmayin.
    #84410 placebo | 2 yıl önce
     
  11. 11
    birkaç sene öncesinde kulağıma gelen söylenti. "O kadarını yapamazlar diyeceğiniz şeyleri yapacaklar". zira yaptılar, yapmaya devam ediyorlar. çok da şaapmamak lazım
    #84411 cglynrgl | 2 yıl önce
     
  12. 12
    Türkiyenin mimarı Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü hiçe sayıp Ankara'nın manevi mimarı Hacı Bektaş-i Veli'yi art niyetli olarak öne atmaktır. Madem bu isimde üniversiteye ihtiyaç varsa yeni bir üniversite inşa edilebilir. Cami yaptırırken bütün bütçeyi ayırırsın ama bir üniversite yaptıramazsın. Kesinlikle isim değişikliği değil bu durum art niyet Ak beyinlerin kendince küçük planları. Atamızın ismini unutturmak... Tabiki de Gazi adı dururken Hacı Bektaş-i Veli ismini gururla taşımayacağım bir durumdur!
    #84414 extremo | 2 yıl önce
     
  13. 13
    yazarın biri hacı bayram isminden utanacak mısınız diye sormuş. ulan o soruya kadar neden böyle bir şey yaptıklarını sorgulasa belki de bu entryi girmeyecekti. ben şahsım adına konuşursam gazi isminin değişmesini istemiyorum. bu okulun ne kadar kötü yönleri olsa da bir kimliği var. üçüncü sınıf taşra üniversiteleri gibi olmasını hiç istemiyorum. bir de butthurt demiş. avel desem alınır bir de bu :
    #84415 bonzo | 2 yıl önce
     
  14. 14
    daha ne kadar saçmalanabilirin katmerlisidir resmen. adı değişecekmiş pehh!! sana kampüs dışında kalan fakültelere zaten gayri meşru çocuk muamelesi yapılıyordu, birde bu oldu tam oldu. çok gerekliyse hacı bayram veli diye bir üniversite, ülkede ota boka bir sürü para harcanıyor, o paralarla oturup yapsınlar yeni bir üniversite. artık adı hacı bayram veli mi olur yoksa hacı şeyh bilmem ne mi olur ? ona o zaman karar versinler artık.
    #84417 meliora | 2 yıl önce
     
  15. 15
    ben gazi'yi kazandığımda çok mutlu olmuştum çünkü adı hiç duyulmamış bir üniversiteye gitmemiştim en azından. halk arasında bilinen bir marka gazi üniversitesi. bu markanın en başarılı parçalarının başka bir üniversiteye bağlanması benim mezun olduğum üniversitenin markasını düşürmüş olacak. evet şu anda yine bilinir bir üniversite ancak o fakülteler alınırsa -benim fakültem olan iletişim fakültesi alınmıyor sanırım- ünü yıllar geçtikçe azalmış olacak. ünü çok bir şey değil evet ama ahi evran üniversitesi gibi üniversitelerden bir farkı olduğunu düşünüyorum. sıradanlaşmış olacak yani üniversitemiz. o yüzden mutlaka dur demeli bu duruma.

    ayrıca hacı bayram-ı veli ne be! hacılı hocalı isimleri üniversiteye koymak sadece türkiye'de olurdu zaten. bi de diğer ortadoğu ülkelerinde...
    #84418 kuirim kuir | 2 yıl önce