kayıt

Brace for popup!

açıktan işletme okumak

  1. 1
    milli değerlerimizden biridir genellikle anadolu üniversitesi kazanılıp eskişehir bi gezilir sanki gidip orda okuyacak.. bir vatan evladı ya işletme okur yada açıktan işletme okur bitip bitmemesi önemli değildir bu sebepledir ki ülkemizin heryerinde pazarları vardır pazartesi cuma cumartesi çarşamba.., memlekete almanyadan kuzenler gelir gider mısır çarşısında , kapalı çarşıda alışveriş yapar lan olum gel bak heyç en em var zara var kesimi güzeldir filan dersin onlar bizim orda yapılıyo zaten der çünkü adam marka aramıyor işletmeciyi arıyor güleryüz hoşsohbet eşliğinde alışveriş yapmak istiyor yatırımcı . herşeyin pazarını kurarlar bizde yoğurdun , yağın , kavunun karpuzun , askerin ... adam (bkz: korsan cd satmak) yasak olduğu için kıç kadar bi tezgah kurup poşet cd kabı gösterip sana garantisi benim diye format cd si satarak ev geçindiriyor bu adam diploma alsa ne olur almasa ne olur , işin kitabını yazmış zaten herif
    #73713 red | 2 yıl önce
     
  2. 2
    Para ile diploma almaktır. Yalnız benim gibi ilk dönemin inanılmaz kolay sorularına kanıp hiç kapak açmadan sınava girmeyin derim. Sınavlardan önce bir kaç gününüzü ayırın. Sonra alttan dersleriniz kalır, üzülürsünüz.
    #73714 kuslarucuyor | 2 yıl önce
     
  3. 3
    "Okumak bana göre değil abi de maksat diploma olsun, ha bi de ego otobüsüne indirimli binmek güzel" demenin farklı şekli
    #73715 specialist | 2 yıl önce
     
  4. 4
    yeltenmedim bile çünkü açıktan olmayacak iştir
    #73716 okuryazarcizemez | 2 yıl önce
     
  5. 5
    Sırf askerlik için okunan bölümdür. açıköğretimi kapatsalar tsk personel sayısı tavan yapar kanımca.
    #73783 bringer_of_rain | 2 yıl önce
     
  6. 6
    bence en rahat bölüm, ders derdi yok. mezun oluyosun iş yok. aladağ'dan serinsin yani
    #73886 khanasparuh | 2 yıl önce
     
  7. 7
    bazı üniversitelerin örgünüyle farkı olmayan durum.

    (bkz: bayburt üniversitesi)
    #73909 zer0day | 2 yıl önce
     
  8. 8
    Ülkenin tahsil oranını artıran bölüm. Sayesinde lisans mezunu kişi sayısı kat be kat artmıştır. Birçoğu askerlikten kaçmak için okusa da diploma diplomadır. Kpss sizin açıköğretim mezunu veya örgün eğitim mezunu olmanıza bakmaz,aldığınız puana bakar. O yüzden Sebahattin sen yine de ülkemizi o kadar küçümseme bu ülkede çok amacok şeyler değişdi.
    #81087 docpeppa | 2 yıl önce
     
  9. 9
    Aof okuyanlarin genelde ilki tercihidir. Digeri de adalet. Herkes de dgs ile 4 yila tamamlamayi dusyunur. Sene sonunda bu planlar suya duser
    #81175 Cenesidusuk | 2 yıl önce