kayıt

şimdi yatayım sabah erken kalkıp çalışırım

  1. 1
    üniversitenin ilk yılları inatla deneyip bir türlü yapamadığım çalışma yöntemidir(?) Hayır yani bilmem lazım değil mi uyanamıyorum kendimi bildim bileli. ama yok illa 'şimdi uyuyayım sabah kalkar çalışırım nasılsa' demem gerekiyor. Neyse ki uykuya olan aşkımı kabullenip bu kendimi avutmalarımdan vazgeçerek 'şimdi yatayım sabah da kalkar sınava giderim' diyorum
    #6473 begi | 3 yıl önce
     
  2. 2
    saat 00.00 sıralarında vizesi olan çoğu üniversitelinin zikredeceği cümle
     
  3. 3
    Bu yöntem bende alışkanlık yapmıştır. Dün gece gayet güzel çalışırken ve hiç uykum yokken "şimdi yatayım yarın kalkar çalışırım" deyip yatağa girdim ve bir saat döndükten sonra uyuyabildim. Prensiplerime düşkünü. (bkz: ya da sadece mal olmak)
    #6478 sone149 | 3 yıl önce
     
  4. 4
    Az sonra yapacağım mevzu.
     
  5. 5
    (bkz: en sık söylenen yalanlar)
     
  6. 6
    (bkz: seneye bir daha alırım) bir üst seviyesidir kendileri
     
  7. 7
    içimi rahatlattınız eyvallah
    #6500 iyletisimcibeyy | 3 yıl önce
     
  8. 8
    Beynimizin bize oynadığı en büyük oyundur. Sabah kalkabilme ve üstüne bir de çalışabilme imkansızlığını olası göstererek bize oyun oynar. Her seferinde de kazanır.
    #6549 i am at gazi | 3 yıl önce
     
  9. 9
    Derslerimi bitirmeden yatmadığım için hiç yaşamadığım olay.
    #6565 der meister | 3 yıl önce
     
  10. 10
    Hayatımın geri kalanında da uygulayacağım best taktik moruk.
     
  11. 11
    oo saat de 4 olmuş uyusam 8 de nasıl uyanıcam uyumasam sersem gibi dolanıcam sorunsalını da eklemek istedim saygılar
    #8820 halbuseki | 3 yıl önce
     
  12. 12
    (bkz: şimdi yatayım sabah erken kalkıp alarmı ertelerim)
    #8822 cyn | 3 yıl önce
     
  13. 13
    sınav öğleden sonra olunca.. rahatlık : D
    #8847 darthvader | 3 yıl önce
     
  14. 14
    bir öğrenciye ait en masum davranıştır. sınav sistemine çakılan çaresiz bi göz kırpıştır. zaten kalacam boşuna kalkıp çalıştımdır.
    #8868 finstonlayt | 3 yıl önce
     
  15. 15
    Gece 3'te yatıp sabah çalışırım diyip 7'de tekrar ders başına oturmuşluğum vardır. Ders çalışma aşkından değil sınıf tekrarı korkusundan.
    #8991 muhtarkerkuks | 3 yıl önce